Forum forum absolwentˇw cc Strona G│ˇwna forum absolwentˇw cc
wymiana myÂli i wra┐e˝
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Dziewczynki pomozcie!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum absolwentˇw cc Strona G│ˇwna -> co nowego?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 12:40, 10 Kwi 2014    Temat postu: Dziewczynki pomozcie!!!

- piersi wrazliwe jak cholera
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkim polecam najlepszego Chirurga w Tr├│jmie┼Ťcie- dr Krystian Krupski, przyjmuje w Gda┼äsku i w Gdyni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
fajne...choc drogie i jakosc pewnie do d**y...

Benusik mam nadzieje ze wszystko bedzie ok. [link widoczny dla zalogowanych] Ju┼╝ mam skrzywienie kr─Ögos┼éupa w dolnej cz─Ö┼Ťci, a co b─Ödzie dalej to nawet nie chc─Ö my┼Ťle─ç...
moj facet jest koszykarzem \cialo jakich malo\ - tez mam przy nim kompleksy kochana - damy rade jajnik Cie pewnie boili bo jajeczkujesz 14. . hej jestem posiadaczk─ů d┼éugich(do po┼éowy plec├│w) kr─Öcinych w┼éos├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Za pierwszym razem wycialem sobie go jakos i bol przeszedl. Sa one bardzo nierowno pofarbowane -po lewej sa ciemniejsze po prawej jasniejsze. Mi┼éo┼Ť─ç nie zna s┼é├│w, jest gr─ů oczu, duszy i cia┼éa. To musi by─ç taka najdrobniejsza mgie┼éka. Ej Aneeczka ja wiem co to za kawa┼éek sam go szuka┼éem ponad 4 lata Ju┼╝ po pierwszej wizycie czu┼éem ulg─Ö. Hej!Jak p─Öka torbiel to diabelnie boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale ja mam dosc daleko do skzoly (jakies 30 km) i wstaje o godz 6 rano gdy mam na 8..
[link widoczny dla zalogowanych]
w ogole pierwsze slysze,i dlaczego jestes taka opryskliwa?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

HURA .....
[link widoczny dla zalogowanych]
nucccccciaa
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale powstał problem - bo wszystkie łóżka były zajęte.
MATERIALISTO!!
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Patryk- super!
[link widoczny dla zalogowanych]

a co tu takie pustki ? [link widoczny dla zalogowanych] hej justus!
Dla mnie to co┼Ť nowego naprawd─Ö. v.v.v. camaieu? moze i sie przy┼éacze..tyle ze jestem ze ┼Ťl─ůska Kana┼é nadgarstka zawiera : [link widoczny dla zalogowanych]
heheh ale mam pytania Bo widzisz tu s─ů tacy kt├│rzy si─Ö kochaj─ů A jednak!! -------------------------------------------------------- - Na solarium nie chodz─Ö, mam zakaz od lekarza ze wzgl─Ödu na moj─ů cer─Ö naczynkow─ů. Migdala ---> i nawet jakbys si─Ö G─äSIENICA nazywa┼éa to nie mia┼éaby┼Ť opor├│w ┼╝eby zagraniczne imi─Ö da─ç dziecku ? Ja jeszcze mam aparat, ale kolano sprawia mi problem od samego pocz─ůtku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Juz tu kiedys byłam na tym forum.Mam blizne po znamieniu na podbrodku a wiec w miejscu widocznym.Płacze nie potrafie sie pogodzic z tym stanem rzeczy.Jestem załamana.Co ja mam robic?Czy uwazecie ze laser fraxel przynosi jakies efekty?Bo mi zaproponowano zabiegi ,tylko ze sie troche boje!!!!!Ale sprobuje bo niczego jeszcze nie probowałam.Pozdrawiam wszystkich i jak mozecie to odpiszcie?JA nie oiczekuje cudu wiem ze blizna bedzie ale czy nie da sie jej zmniejszyc wygładzic i sprawic ze bedzie bardziej podobna do skory obok.Potem bede mogła zastosowac jakis makijaz.Czy ktoraz z was uzywała podkład Coverderm Classic lub Covermark Foundation ?Podobno sie sprawdza na blizny troche je kamufluje papappa
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie odzywałam się, bo jest mi wstyd.
Sama mam kolczyk w p─Öpku dopiero od paru dni i musze przyzna─ç ,┼╝e jestem bardzo zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
katarzynawx jeste┼Ť szcz─Ö┼Ťciar─ů, ja trafi┼éam w pierwszej ci─ů┼╝y na oddzia┼é w┼éa┼Ťnie z powodu poronienia, a po wypisie do domu wr├│ci┼éam ju┼╝ sama, Ty nadal w komplecie, wi─Öc si─Ö tym ciesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Stanikow w duzych rozmiarach i pieknych wzorach teraz pelno (a nie tylko toporny triumph jak przed laty), staniki sportowe mozna kupic na rower czy narty, przy odpowiednim stylu ubierania eksponujacym kobiece ksztalty (talia, biust) duzy biust jest olbrzymim ( ) atutem.
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywi┼Ťcie przy zmniejszeniu posi┼ék├│w i ─çwiczeniach.. Atmosfera rewelacyjna!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
by┼éam u dr Zabielskiej czy jako┼Ť tak og├│lnie bardzo mi┼éa i delikatna ale przepisa┼éa mi luteine i tabletki anty bez ┼╝adnych bada┼ä ,wcze┼Ťniej mnie to nie zastanawia┼éo ale jak posz┼éam do innej lekarki i jej powiedzia┼ém jakie tabletki bra┼éam to by┼éa w szoku ┼╝e tak od r─Öki da┼éa i recepty a nie da┼éa skierowania na wcze┼Ťniejsze badania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Używam odżywki (obojętnie jaka), ale teraz wyszła nowa - Regeneracja 2 w 1. [link widoczny dla zalogowanych] ile trzeba czekać na zabieg i jaka jest jego cena?
A tak na marginesie mo┼╝e kto┼Ť ju┼╝ prowadzi taki komis? ja mam podbny problem tyle ze mam o 2cm krotsza noge od dawna nosze wkladke i tez mam sklrzywienie lekki kregoslupa ale postanowialm to wyrownac,bylam u wielu lekarzy wiekszosc ogradzala i mowili o roznych metodach.u mnie ilizarowal musial odpsac bo mialam zwichniecie stawu biodrowego w dziecinstwie a pozatym zaduzo bolu -tak mi sie wydaje.bede miala 12 grudnia operacje inna metoda -skracania zdrowej konczyny...tez sie boje... Minusy: Zrobi─Ö wszystko by sie jej pozby─ç. Ja tylko dodam,ze Salamandddra ma 100% racje [link widoczny dla zalogowanych]
Tally Wejll, Camaieu.... Dangel do Warszawy (chodzi┼éo o podejrzenie wady serduszka, na szcz─Ö┼Ťcie to tylko panika i wszystko by┼éo ok). jakie s─ů zarobki np. Nie mia┼éam wcze┼Ťniej czasu zasi─ů┼Ť─ç do kompa i dopiero teraz mog─Ö zamierzacie ─çwiczy─ç? Takie kursy organizowane sa w szkolach bezplatnie, moze latwiej poszlaby Ci nauka? dodam ze raczej okolice Warszawy
[link widoczny dla zalogowanych]
po pas , po szyj─Ö ,
[link widoczny dla zalogowanych]
MAJA NAJLEPSZE PREPARATY
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
zaopiekuj si─Ö mn─ů, kochaj mnie z matczyna delikatno┼Ťci─ů i czu┼éo┼Ťci─ů, obdarz mnie subteln─ů pieszczot─ů, pozw├│l mi by─ç dzieckiem i skupi─ç si─Ö wy┼é─ůcznie na sobie i swoich potrzebach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Biorę Lidę napisz proszę czy nerki bolały cię cały czas czy w pewnych momentach?
I jest to robione w celach zdrowotnych, bo przez moj─ů wad─Ö postawy mam skolioz─Ö kr─Ögos┼éupa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli bedziesz smarowac mała i moczyc 2 razy dziennie to do tyg.

Po przeczytaniu paru zda┼ä na temat fryzjer├│w ze ┼Ťl─ůska postanowi┼éam odda─ç swoje w┼éoski w r─Öce Pani Asi z Q10 z Piekar ┼Ülaskich.Niestety ,kiedy przysz┼éam do salonu (by┼éam um├│wiona) poinformowano mnie ,┼╝e Pani Asi nie ma i ┼╝e moimi w┼éosami zajmie si─Ö kto inny!!! [link widoczny dla zalogowanych] ja mam kolczyk w p─Öpku i nie narzekam.
Kobitki Drogie A to Ty w podobnym wieku, Czytałam że ok. Ja wybieram sie na swieta do Polski i juz nie moge sie doczekac, rowniez sniegu gdyz tu gdzie jestem nie ma go wcale tylko czasami widze zasniezone szczyty gor. problem polega na tym, ze chodzi o przytrzymanie napiecia miesni - bo same brzuszki nie przyniosa takiego rezultatu i o to by wlasnie nie odpoczywac tylko robic wszystko sprawnie i szybko (ciagle jednak zachowujac napiecia miesni brzucha). [link widoczny dla zalogowanych]
Zapewne teraz napiszesz , ┼╝e napisanie tego tekstu zaj─Ö┼éo mi dwie godziny , ale tak nie jest BO PISZ─ś GO OD WCZORAJ!!!!!!!!!! dziewczyny zazywam luteine czy jak bede miala dostac okresu to bede miala typowe objawy jak na miesiaczke typu bol─ůce piersi i brzuch czy poprostu przyjdzie z nienacka Laida super ┼╝e urlop si─Ö uda┼é, wida─ç na zdj─Öciach ┼╝e dziewczynki zadowolone, super fotki, urokliwe miejsce, dziewczynki ┼Ťliczne chyba nie ma piekniejszej piosenki od GOO GOO DOLLS - Iris....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie potrafi─Ö odpowiedzie─ç na zadane pytanie, ale mo┼╝e Pani mi powi czy warto by─ç rzeczoznawc─ů? Dodatkowo poczytasz sobie o sk┼éadnikach i wog├│le o tym specyfiku Je┼╝eli chodzi o ─çwiczenia to aby schudnac trwale i w ka┼╝dym miejscu, to proponuje ci ─çwiczenia na 2 lub 3 poziomie ale nie wy┼╝ej, d┼éu┼╝szy czas. kiedy nast─Öpnym razem b─Öd─Ö si─Ö wybiera┼éa do fryzjera - spr├│buje um├│wi─ç si─Ö do Andrzeja.
[link widoczny dla zalogowanych]
kolacja- kilka plasterków wędlin zawiniętych w żółty ser i ogórek-200 kcal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A gdzie konkretnie mozna to kupi─ç w Warszawie???


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum absolwentˇw cc Strona G│ˇwna -> co nowego? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin