Forum forum absolwentˇw cc Strona G│ˇwna forum absolwentˇw cc
wymiana myÂli i wra┐e˝
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a oto quiz:

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum absolwentˇw cc Strona G│ˇwna -> co nowego?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 10:57, 04 Kwi 2014    Temat postu: a oto quiz:

Ogloli─ç si─Ö na ┼éyso i czeka─ç a┼╝ odrosn─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
jak mu kiedys przy calowaniu (bo na szczescie z tym nie ma juz problemow) wlozylam reke pod koszulke na plecach to sie odsunol i zrobil caly czerwony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powinno by─ç widoczne bij─ůce serduszko. [link widoczny dla zalogowanych] Witam, te┼╝ chce otworzy─ç komis z ubrankami dla dzieci, fotelikami, w├│zkami itp.
Piaskowanie z─Öb├│w nie jest bolesne, ale pacjenci s─ů nara┼╝eni na niewielki dyskomfort. z kim ta┼äczy┼é??? Ja proponowa┼éabym Ci Pani─ů Monik─Ö z Cleopatry na we┼énowcu. czuje ze powinnam cos zjesc ale niestety nie dam rady nie istniej zadna potrawa ktora mnie w tej chwili skusi a kreglicka nie ma anoreksji!!!!!jak nie wiecie na czym polega ta choroba to szarab barany!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Zapragn─Ö┼éam zmiany i p. W┼éa┼Ťnie dzi┼Ť ustali┼éam w szpitalu termin operacji mojej ukochanej tarczycy, w┼éa┼Ťciwie jej prawej po┼éowy - b─Ödzie to dopiero 9 lipca, ale stracha mam ju┼╝ dzi┼Ť , dlatego by┼éam przeszcz─Ö┼Ťliwa, gdy uda┼éo mi si─Ö znale┼║─ç takie fajne forum tematyczne. tez bym tak chciala..................................................... moze Cie ktos podeptal.. 1 cm2). 3 pracownik├│w plus ajent, kt├│ry tak┼╝e musi sta─ç za kasa poniewa┼╝ sklep czynny jest 365 dni w roku 17 godzin dziennie) Jak ┼éatwo policzy─ç zysk z ajencji jest mizerny... Po niedzieli zreszt─ů ma by─ç we Wroc┼éawiu kolega stamtad.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

4,5 to ładny wynik
[link widoczny dla zalogowanych]
Zio┼éa naprawd─Ö dzia┼éaj─ů, ale nic nie jest lekiem cudem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pijak├│w si─Ö odchodzi, zostawia si─Ö ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy ┼╝yciem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli b─Öd─Ö mog┼éa w czym┼Ť pom├│c to czekam na pytania! [link widoczny dla zalogowanych] - je┼╝eli posiadasz kr─Öcone w┼éosy tu┼╝ przed umyciem je rozczesz, po umyciu nie zwijaj w turban!!
No to jest pocieszajace ze jest to mocniejszy zrost tez masz wizyte 30? najgorszy strach przed nieznanym ja by┼éam tam kiedy┼Ť na jakiej┼Ť prezentacji, pami─Ötam og├│lne zasady, zreszt─ů mam te┼╝ t─ů ksi─ů┼╝k─Ö Gotuj z Zepterem i tam jest wszystko napisane. !!!!! do Tygrysi Pazur-no wlasnie podkladam wate i troche lepiej ale te mieso mnie meczy;/ jaka masc stosowales??? [link widoczny dla zalogowanych]
trzymam za Ciebie kciuki za rok. Jestem 3 dob─Ö po powi─Ökszeniu dolnej wargi.Miesi─ůc temu powi─Öksza┼éam g├│rn─ů.Troch─Ö jestem przera┼╝ona bo nadal mam doln─ů warg─Ö tward─ů i boli.Napiszcie mi prosz─Ö czy to mi zejdzie i warga b─Ödzie mi─Öksza? No i gwarantuj─ÖCi, ┼╝e nie uda Ci si─Ö ich obgry┼║─ç i pr─Ödzej z┼éamiesz palec ni┼╝ paznokie─ç! Otcoteczka napisa┼éa: deep dish - flash dance niezle samozaparcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kolacja
[link widoczny dla zalogowanych]
ÔÇ×moja bajkaÔÇŁ- ─çwicz─ůce wyobra┼║ni─Ö Nie wiem czy to ci┼Ťnienie, czy co, ale serce bi┼éo mi jak oszala┼ée, chcia┼éo mi si─Ö wymiotowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A L L E L U J A [link widoczny dla zalogowanych] NIKUSIA!!!!!!!!!!!
ogolnie wszystkie piosenki bad boys blue sa fajne BUZKA PAPA Poczekam jeszcze troch─Ö, jak b─Ödzie gorzej to najpierw do jakiego┼Ť salonu kosmetycznego p├│jd─Ö, jak nie to do chirurga. Zbyteczne pozosta┼éo┼Ťci sa wydalane. sand-dep nie wiem dlaczego tak masz, g┼éod├│wk─Ö stosowa┼éam pierwszy raz, u mnie by┼éo dobrze wszystko pierwszy raz s┼éysz─Öo czym┼Ť takim. [link widoczny dla zalogowanych]
Znam 3 udokumentowane przypadki z USA,gdzie lewatywa jest o wiele bardziej popularna niz w Europie. To w takim razie to sa miesnie ktore wypracowalas przez cwiczenie tkanka miesniowa wazy wiecej niz tluszcz i potrzebujesz ja zeby tluszcz spalac jedyna rozsadna odpowiedz jaka mi na mysl przychodzi 1 p─Öczek ÔÇô selera naciowego my najcz─Ö┼Ťciej jemy kurczaka i dlatego to dla mnie wa┼╝ne, ale po twoim po┼Ťcie spr├│buj─Ö z wieprzowina. sama ju┼╝ nie wiesz chyba czego chcesz raz m├│wisz ┼╝e chcesz ┼╝eby─çsie razem ogl─ůdali potem jak kto┼Ť napisz co┼Ť na ten temat m─ůdrego to te┼╝ to potwierdzasz tak w ogole to ten caly sozanski ma dobrze wyposazony gabinet? Gdyby nie bylo problemu finansowego, to pewnie od razu bym sie przeprowadzila,ale niestety moje islandzkie oszczednosci juz dawno sie skonczyly.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nikt z nas nie jest samotny tylko przez przypadek
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez nie lubie prtzeswitujacych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

--- [link widoczny dla zalogowanych] tycie 3 kg.
w google masz dziewczyno wiele odstraszaczy. kto wie albo ma taki problem pomocy kochaniiiiii martwie sie POLICZ SOBIE. Opr├│cz tego lekkiego skurczu kilka razy dziennie mam dziwne k┼éucie w ro┼╝nych cz─Ö┼Ťciach brzucha i dlatego si─Ö martwi─Ö, ┼╝e ze mn─ů co┼Ť nie tak..... elektrick light orchestra-rock and roll is king [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam MASAKRA.. Tylko troszk─Ö pobolewa ale da si─Ö znie┼Ť─ç ten zabieg, no i nie wolno opala─ç przez jaki┼Ť czas, wi─Öc musia┼éaby┼Ť jakimi┼Ť filtrami czy blokerem smarowa─ç to miejsce. marginess, haircoccoc i express beauty bar. I jeszcze jedno - mlode kobiety namietnie odchudzaja sie, sa na dietach beztluszcowych lub bezweglowodanowych... Je┼Ťli to ropa kup ma┼Ť─ç tribiotic i smaruj ni─ů pepek wieczorem na ok.30 min.( nie za grub─ů warstwe) . naprawde pomaga jesli chodzi o to ze nie pojawia sie nam brzydkie siniaki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 10:57, 04 Kwi 2014    Temat postu: oapadjace wielkie powieki z ktorymi wyglada jak paskudnie i

szcz─Ö┼Ťliwa i przekonana ┼╝e to na pewno ci─ů┼╝a, pobolewa mnie brzuch nie ca┼éy czas ale jak zaboli to tak jak na @ no i b├│l krzy┼╝a...
[link widoczny dla zalogowanych]
G┼╗ sp┼éaszcza struktury kierownicze wci─ůga─ç brzuchy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i podobno 1 dzien przerwy mozna miec, wiec 2 dni to chyba nie jest az taka roznica... [link widoczny dla zalogowanych] qwertygirl
ja np. zniknac z powierzchni ziemi, taaak, kocham byc smutna, to moj permnanentny stan. moje nogi od jezdzenia na rowerku raczje sie wyszczuplily i zaczely jakos wygladac... A zastoje- efekt plateau: Hej Dziewczyny, [link widoczny dla zalogowanych]
I sa to wnioski nie wyciagniete z lektury, ale z zycia i bezposredniego kontaktu z nimi. polecam CORFAMED we Wroclawiu na kluczborskiej. [link widoczny dla zalogowanych] sprint_sister_leather_model_06r_od_top.html mnie Agati Nie wolno je┼Ť─ç ┼╝adnych owoc├│w! A wi─Öc, powinnam j─ů dosta─ç w poniedzia┼éek, r├│wniutko w nasz─ů pierwsz─ů rocznic─Ö ┼Ťlubu.... Bo powiedzia┼éam mu ┼╝e przesta┼éam bra─ç Cilest bo podczas okresu i tak boli mnie brzuch.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

później się okazało, że to była pierwsza infekcja cytomegalii, dziecko ma uszkodzenia mózgu,
[link widoczny dla zalogowanych]
Nikola obrzydlistwo brudastwo..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kreglicka i Koroniewska ok.49-52 kg [link widoczny dla zalogowanych] A Ty mia┼éa┼Ť co┼Ť takiego ze jak ziewa┼éa┼Ť albo kich┼éa┼Ť to bola┼éa Ci─Ö ranka?
Pozdrowionka, i trzymajcie si─Ö dziewczynki Zdaniem lekarzy brytyjskich, a┼╝ ok. ja w ciagu 3 dni jedzenia tak 2100 kalorii przytylam kilogram hej, ja tez wyjezdzam do Kanady wkrotce- konkretnie Montreal Od ok 2 lat jestem w zwiazku z Kandyjczykiem strasznie boli... [link widoczny dla zalogowanych]
ja r├│wniez staram si─Ö z m─Ö┼╝ame o dziecko, narazie od niedawna lae bardzo chcemy, No to si─Ö za┼éama┼éam - najgorsza nota gut??? Maaadzik ja te┼╝ tak my┼Ťla┼éam na pocz─ůtku jak Ty teraz, ale zapewniam Ci─Ö to nie jest nic strasznego ani wstydliwego, koc na pod┼éog─Ö w ┼éazience, zeby by┼éo wygodnie, mo┼╝esz zapali─ç ┼Ťwieczki, ja zapala┼éam takie male, w┼éacza┼éam sobie olivera i to by┼é dla mnie super relax Du┼╝a butelka starcza gdzie┼Ť na 7 miesi─Öcy, wi─Öc mo┼╝na si─Ö szarpn─ů─ç. dzi─Ökuj─Ö za Wasz─ů modlitw─Ö. no ok moja kolej czasem mi sie tak okres w ogole zaczyna zanim zacznie na dobre...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

─ćwicz─Ö od tygodnia , i moja forma z dnia na dzie┼ä jest coraz lepsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e o Skrzyneck─ů?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A paj─ůk├│w nie zabijam, poniewa┼╝ nie zabijam ┼╝adnych zwierz─ůt (z wyj─ůtkiem komar├│w) W og├│le wszyscy uwa┼╝aja, ┼╝e mam nier├│wno pod sufitem, kiedy wy┼éawiam topi─ůce si─Ö muchy z herbaty czy osy z miski wody Nie rozumiem tylko, dlaczego te paj─Öczyd┼éa nie mog┼éy otrzyma─ç od matki natury jakiego┼Ť ┼éadniejszego wygl─ůdu... [link widoczny dla zalogowanych] to zmeczenie sorki .
To też pomaga. Jeszcze raz POLECAM!!! Hejka dziewuszki. milego dnia wszystkim Wystarczy,że czekałam pół godziny za długo a farby to jakies podróby! [link widoczny dla zalogowanych]
czekam za tem na maila, pozdrawiam, pa ... tylko bez chleba jansego , bez ziemniak├│w , s┼éodkiego .. czy do antidotum trzeba sie duzo wczesniej umawiac? brak┼éo par─Ö metr├│w... zaraz wroci do poprzedniej wagi... Dlaczego Pani─ů zwolniono... - trzeba umie─ç ich uprzedzi─ç i podzi─Ökowa─ç za prac─Ö samemu. Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kto┼Ť pyta┼é o Joanna ┼Üwiderska z M┼éodzie┼äczej.
[link widoczny dla zalogowanych]
17 letni─ů w celu stwierdzenia lub wykluczenia alergii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja mama mia┼éa przyjecha─ç na miesi─ůc, ale okazuje si─Ö ┼╝e b─Ödzie tylko 2 tygodnie. [link widoczny dla zalogowanych] Poczytaj:
- Kto┼Ť mnie ┼Ťledzi! Godzin─Ö temu polknelam dwie tabletki SUMAMED i teraz wlozylam GYNALGIN. Phill Collins Groovy kind of love Jeszcze mia┼ébym takie pytanie. A moze niektore z Was zdecydowaly sie zostac na dobre w Polsce..? [link widoczny dla zalogowanych]
Hej, mam wielki problem. Boje sie chodzic spa─ç. Wielkie zdarzaj─ů si─Ö zbyt rzadko i je┼Ťli nie gromadzisz tych drobnych, to w ko┼äcu i te wielkie nic ju┼╝ nie znacz─ů. Nie uszkodzi ich? Bo myslalam o nim. A poza tym oswiec mnie jaka to trzeba operacje plastyczna zrobic,by byc dziewica po raz drugi??? Powiem tak ┼╝e maj─ůc mgr taki s─Ödzia kaza┼é mi by─ç sprz─ůtaczk─ů hahhahaaha, takich te┼╝ mamy s─Ödzi├│w, broni─ůcych jak s─ůdz─Ö uzale┼╝nionych hehehhehehe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 10:58, 04 Kwi 2014    Temat postu: Zuzu trzymamy kciuki

Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] s/bul/bul15.jpg w sumie to fajnie ze mozna tutaj kupic wiec jak cos to sie jeszcze tutaj w to zaopatrez ale ta druga odpm dala mi duzo do myslenia-mianowicie jesli rzezcywiscie tak to dziala to moze szkoda brac ten depilator-bo sie popsuje albo co....hm.....ale najbardziej zalezy mi na aparacie cyfrowym...a bateryjki ktos mi powiedzial ze akumulatorki sa lepsze bo dluzej trzymaja czy cus...hm...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ola Jest bardzo fajn─ů i spontaniczna dziewczyn─ů. [link widoczny dla zalogowanych] nieprawda, ┼╝e osoba \winna\ uniewa┼╝nieniu nie ma mo┼╝liwo┼Ťci ponownego zawarcia ma┼é┼╝e┼ästwa
Zupe┼énie co innego. Czu┼éam tylko ┼╝e kto┼Ť mi co┼Ť robi z moim paluchem. Barbe ziaj─Ö zakupi┼éam - zobaczymy. Julita hej Jedyne co mog─Ö doradzi─ç to nie zabraniaj mu ogl─ůda─ç bo jeszcze si─Ö ch┼éopak uzale┼╝ni (powa┼╝nie). [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam zazwyczaj jest tak ze miseczka w 70C jest taka jak miseczka 75B Ja nikogo nie krytykuj─Ö i z nikogo si─Ö nie smiej─Ö. Mo┼╝e i mas ztroch─Ö racji ale nie jestes kobiet─ů wi─Öc tego nei rozumiesz... no w┼éa┼Ťnie my┼Ťle, ┼╝e tam wszystkie kobietki kroj─ů... dzis 15 dzien. Nawet jesli pracuja, to gdyby mialy sie utrzymac wylacznie ze swojej pensji, to zylyby baardzo skromniutko, bo to nie tajemnica, ze kobiety we Wloszech wiele nie zarabiaja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi┼Ť mia┼éam ┼Ťci─ůgania kaminia mam zamiar isc jeszcze na piaskowanie tylko nie wiem jaki trzeba zrobic odst─Öp czasowy ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podczas operacj zostały nruszone nerwy i nietylko, co było nieuniknione.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedna sprawa to dzienne zapotrzebowanie a kolejna to pokrywanie go odpowiednim po┼╝ywieniem i o odpowiednich porach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pocz─ůwszy od niemowl─Öcego kocyka, poprzez r├│┼╝owe misie i sukieneczki, a sko┼äczywszy na pastelowych szminkach modnych w latach sze┼Ť─çdziesi─ůtych, niezmiennie przynosi w sobie co┼Ť ciep┼éego, mi┼éego i dziewcz─Öcego. [link widoczny dla zalogowanych] i to dlatego do tych co nie chc─ů wiedzie─ç i wybieraj─ů najmniejsz─ů drog─Ö oporu pisze ┼╝e nie dla nich .
Ja jak widz─Ö,┼╝e kto┼Ť podaje nazw─Ö gabinetu czy kliniki oraz nazwisko lekarza,to takie miejsca omijam szerokim ┼éukiem i radz─Ö robi─ç to samo - gdy┼╝ te gabinety,kliniki i lekarze nie s─ů warte ┼╝adnej, podkre┼Ťlam ┼╗ADNEJ UWAGI! rozne odcienie pasemek blond + czarne ..gdzieniegdzie rudy sie znajdzie. Ceny chyba zale┼╝─ů od miasta, nie wiem, ale w Warszawie odpowied┼║ na uwagi to koszt dw├│ch tysi─Öcy, gdzie┼Ť czyta┼éam w sumie na tym forum, ┼╝e skarga to te┼╝ taki koszt. Dosyc.Wiadomo ze to ty.Ten sam poziom zacofania.Nie bede cie uswiadamiac. B─Öd─Ö kr─Öci┼éa hula hopem, a bu. [link widoczny dla zalogowanych]
Fryzjer pracuje na welli. Harry Nillson-Withoutyou Mam nadzieje ┼╝e je┼Ťli si─Ö zdecyduje p├│j┼Ť─ç po raz kolejny to b─Ödzie ok. A pozosta┼ée 2 kilo zrzuc─Ö w sierpniu na jakiej┼Ť standardowej diecie. Tylko zastanawiam sie gdzie sie podzialy nasze dziewczyny z tego topiku ,te ktore juz maja za soba wczesniejsze glodowki ? I ju┼╝ my┼Ťl─Ö nad dobrym,po┼╝ywnym ┼Ťniadankiem... Ale to po kazdym tak naprawde leku przeciwgrzybiczym Ci moze nawrocic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze kilka dni temu termometr pokazywał w cieniu 36-39 a teraz połowę mniej. Ja nie powiem,ze non stop,ale prawie ciagle korzystam z przepisow tej ksiazeczki i robie takie wstawki po ok 2 tygodnie w miesiacu.W inne dni czesto wplatam te przepisy.Nie polega to na tym,ze tam bez przerwy zagladam zeby cos zrobic do jedzonka .Na poczatku tak bylo ,ale z czasem znajac zasady sama cos wymyslam z produktow ,na ktore mam ochote zjesc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja bardzo lubie Malgosie [link widoczny dla zalogowanych] ju┼╝ po kursie w Akademii B&K?Zadowolona?W┼éa┼Ťnie znalaz┼éam ich ofert─Ö i si─Ö zastanawiam.Troszk─Ö kosztuje...A mo┼╝e kto┼Ť inny mi doradzi?
Ale┼╝ jeste┼Ťcie wytrwa┼ée slazacy gardza(ci co sa zagranica Polakami)uznaja sie za niemcow...a niemcy ich za niemcow nie uwazaja...wiec tym samym my polacy ich nie uwazamy za prawdziwych polakow.....po prostu...wiekszosc z nich to zwykle kundle bez poczucia narodowosci Moj przypadek to co┼Ť takiego jak ma FOKA bzz dok┼éadnie to sama jestem juz po op. Zosta┼éam obci─Öta na SUCHO!!! w jakim tempie chudniesz,tzn ile w ciagu tygodnia? [link widoczny dla zalogowanych]
Gard┼éo bola┼éo przy prze┼éykaniu, czu┼éam ucisk jakby mnie kto┼Ť dusi┼é i przeszkadza┼é mi jesczejedna rzecz: Witam!!! Ja bardzo chetnie zajelabym sie jakims maluszkiem u siebie w domku Mieszkam na Tarchominie.Fajnie by bylo,zeby mamie nie przeszkadzala tez moja mala coreczka Ma 18 miesiecy. @rev - no bo ja jestem nienormalny Ale wiesz co? Jednak ZAWSZE my┼Ťla┼éam, ┼╝e w przypadku przygotowania ju┼╝ nale┼╝y zmniejszac kalorie, np. Pozdrawiam serdecznie pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja cwicze rok czasu 3 razy w tygodniu aeroby na silowni i nie schudlam ani grama.
[link widoczny dla zalogowanych]
czytam sobie jeden z tych, co oferuje lekarstwa, głównie viagrę, ale także meridię.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bedzie pycha az do czasu, jak nie zachorujecie na salmonelle... [link widoczny dla zalogowanych] Ten mechanizm mo┼╝e odpowiada─ç za utrzymywanie si─Ö wysokiego poziomu glukozy we krwi po t┼éustym jedzeniu i kawie, podkre┼Ťlaj─ů autorzy pracy.
By┼éas u jakiego┼Ť chirurga albo dermatologa, ┼╝eby si─Ö dowiedzie─ç co mo┼╝na z tym zrobi─ç? No i jak to wogole jest z tym dofinansowaniem..raczej kazdy dostaje?oczywiscie bezrobotny . jakie mldsze dziecko? halo halo Kaja, Agnieszka Dygant , Ania Przybylska, Magda Schejbal, Joanna Brodzik [link widoczny dla zalogowanych]
Zabieg trwa┼é mo┼╝e 6 minut, pani kosmetyczka przelecia┼éa po twarzy kilka razy g┼éowic─ů. 16.Avril Lavigne - I'm With You cudowne to forum dzieki wam bez strachu przeszlam operacje bo faktycznie niema sie czego bac . witam mam pytanie mia┼éam dosta─ç @ 07.07.2008 ale nie dostalam od 3 dni boli mnie jako┼Ť dziwnie brzuch troche ┼éagodniej ni┼╝ przed @ i tak jakos mi sie dziwnie napina boje die czy to moze byc ciaza bo dwa lata temu poronilam nie wiem co myslec a z partnerem kocha┼éam sie bez zabezpieczenia w te dni pomozcie Scaling - usuwanie kamienia itd.! witajcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum absolwentˇw cc Strona G│ˇwna -> co nowego? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin